Facebook Group : Diploma In Computer Science Perak
E-mail: diskperak@gmail.com
Twitter: @DiSK_Perak

Wednesday, May 25, 2011

Tahniah.

Assalamualaikum.
Ape cerita kalian?
Result macam mana?

Apa-apa pun TAHNIAH kepada mereka yang mendapat keputusan yang cemerlang. TAHNIAH juga kepada mereka yang mencapai tahap pencapaian peribadi. Kepada mereka yang tidak puas hati dengan result anda, jangan terlalu berduka. Pasti ada hikmah disebalik semua tu. Barangkali rezeki anda bukan sekarang, Tuhan nak bagi rezeki yang lebih pada masa yang lain. InsyaAllah percayalah.

"i Failed a few papers in an exam and my friend Passed it all, now he is the engineer in microsoft and im the owner" - Bill Gates

Ambil lah masa untuk kalian menenangkan fikiran. Buatlah apa cara sekali pun untuk mencari ketenangan. Jangan ada yang terjun lombong sudahlahh. Yang tak boleh tenang tu, apa kata tengok video ni. Harap-harap boleh melupakan walau seketika. Berhibur sedikit.

2 comments:

Farah Fazen said...

thanks for da "tahniah" .. hehe ^___^

|cah-sahaJa said...

tq! n tahniah juge pada y laen.. :)